7 תשובות
מעדיפה את הקוטג של תנובה
שואל השאלה:
כן אין של תנובה פה
אנונימי
תנובה הכי איכותיים
אבל אם אין אז טרה
שואל השאלה:
בגלל זה שאלתי מה יותר טעים
אנונימי
שטראוס
של טרה