10 תשובות
לא. נאמנים (גם הבכירים) הם משתמשים לכל דבר, אז אין להם הרשאה לגלות מי המשתמשים האנונימיים. זה נועד בשביל לשמור על הזהות של אותם המשתמשים האנונימיים חסויה.

האפשרות של המשתמשים להיות אנונימיים מהווה חלק מהזכות לפרטיות, אסור להפר את הזכות הזו. זאת אפילו עבירה על החוק אם הם יכלו לצפות בזהות של המשתמשים האנונימיים.
---
היחידה שיכולה לצפות בזהות המשתמשים האנונימיים היא מערכת האתר. למה? בגלל שהיא זו שמתעסקת בתכנות האתר, בשרתים, ולמעשה מתעסקת בצד הטכני והמכני באתר.

בנוסף, לפעמים מערכת האתר משתמשת בזה שהיא יודעת מי המשתמשים האנונימיים, בגלל שהמקרים האלו *דורשים* התערבות חיצונית.
המקרים האלו כוללים כל דבר שעלול לסכן חיי אדם.
שואל השאלה:
ואם מדווחים על שאלה או תשובה כלשהי אז הדיווח מגיע גם לנאמנים כדי שהם יוכלו לטפל בזה או רק למערכת האתר?
אנונימי
גם וגם
שואל השאלה:
הדיווח מגיע עם פרטי המתלונן או שבאופן כללי פשוט דיווח עם סיבה בלי הפרטים של המתלונן?
אנונימי
שאלות ותשובות שאנו שואלים באופן אנונימי רק למערכת האתר יש את האפשרות לדעת לזהותו של האנונימי

לגבי דיווחים
כאשר משתמש מדווח על שאלה או תשובה אז הדיווח הולך ישירות לאזור באתר הנקרא לוח הדיווחים שרק לנאמנים ומערכת האתר יש גישה אליו וכאשר נאמן נכנס ללוח הדיווחים ורואה את הדיווח של המשתמש אז הוא רואה את שמו של המדווח כלומר השם משתמש לא את שמו המקורי.
לא רק מערכת האתר
שואל השאלה:
הבנתי, תודה.
אנונימי
כן הלך עלייך
כן הנאמנים יכולים לראות מי מדווח