5 תשובות
מה קרה בסטי
שלח/י הודעה אם את/ה רוצה :)
שמעי פעם כתבת לאיזה משתמש לא זוכרת מי זה היה בקיר תודות "חותם" ואז הכנתי שאלה שכתבתי בה לכולם ללכת לפרופיל שלו ולכתוב חותם ואז היה מצחיק כי זה כאילו היה הכל בגללך
תחח זהו ביי סתם נזכרתי בזה
תחח זהו ביי סתם נזכרתי בזה
שואל השאלה:
^פאק מה ואני באמת לא הבנתיי למה כולם פתאום רושמים לו חותם ואני ממש התלהבתי שהתחלתי טרנדד
סתכליי אצלו בפרופילל אני מתה
^פאק מה ואני באמת לא הבנתיי למה כולם פתאום רושמים לו חותם ואני ממש התלהבתי שהתחלתי טרנדד
סתכליי אצלו בפרופילל אני מתה
חחחחח אני מתה
אני תמיד עושה את זה למשתמשים כשמשעמם לי ויש לי מספיק אמינות
סליחה שנפלת כקורבן
אני תמיד עושה את זה למשתמשים כשמשעמם לי ויש לי מספיק אמינות
סליחה שנפלת כקורבן
באותו הנושא: