5 תשובות
לא את לא יכולה להמשיך את הצום, מספיק שרק שתית מים, זהו נשבר לך הצום
בדרך כלל כל שנה את צמה?
שואל השאלה:
בדרכ אני לא צמה את יז בתמוז
בדרכ אני לא צמה את יז בתמוז
צריך להמשיך לצום, אבל את הצום כבר שברת. כל אכילה ושתייה עבריה בפני עצמה.
בכל אופן, מי ששבר - לא יכול לומר "עננו" בתפילה, ואינו עולה לספר תורה (את בת, לא נוגע אלייך, אבל אני מזכיר את זה כדרך אגב).
בכל אופן, מי ששבר - לא יכול לומר "עננו" בתפילה, ואינו עולה לספר תורה (את בת, לא נוגע אלייך, אבל אני מזכיר את זה כדרך אגב).
טם את בדרך כלל לא צמה מה את כל כך מתלבטת
באותו הנושא: