17 תשובות
כי כתבת לשניהם אותו דבר ואולי אחד מהם בקטע שלך ובגלל שהם חברים טובים אז הם עשו לך תרגיל כזה לראות מה תגיבי לכל אחד מהם
נראלי התשובה שלך יצא קצת יבשה...
מה זה חחח כנל?
אני חושבת שזאת הסיבה אולי.. נסי לבדוק
שואל השאלה:
לא הם כתבו לי דרך חשבון של אחד מהם והצטלמו יחד.. ^^
אנונימית
רשמת "חחח כנל" יש מצב היית מקבלת בלוק אם זאת הייתי אני.
שואל השאלה:
angel girl
אני רשמתי חחח כנל וקריצה.. זה עדיין יצא יבש?
אנונימית
שלחי לו הודעה נוספת
שואל השאלה:
הוא לא מדבר איתי הרבה ולא רציתי לצאת עפה על עצמי או משהו אז לא כתבתי משהו מוגזם.... מה הייתם מציעות לי לכתוב במקום? (יש לי גם קראש עליו חח)
אנונימית
אהה זה הופך את זה ליותר בסדר

אולי אין לי מה לכתוב ולא רצה לסנן? שלחי לו עוד הודעה
"מה איתך"?
שואל השאלה:
אבל אני לא בטוחה אם לשלוח לו הודעה כי אולי זה בכלל אמת או חובה
אנונימית
אני בדרך כלל פשוט שואלת אנשים עם הם חיים
לרוב הם עונים
הם אומרים לך שהם מתגעגעים אליך מה זה חחח כנל
שואל השאלה:
נו אבל אם הם עובדים עליי אנחנו חודש שלם לא דיברנו אז וגם לא היה בנינו בכלל חברות דיברנו פה ושם רק ללימודים.. אז אמרתי כנל כי חשבתי אולי זה אמת או חובה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף יצאתי דפוקה נכון?
אנונימית
זה יבש רצח לא הייתי רוצה לקבל תשובה כזאת
שואל השאלה:
כן אבל אני באמת חושבת שהם צוחקים עליי
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית