5 תשובות
כן זה מאוורר
חד משמעית כן, משפיע לטובה על המצב רוח.
בתור אחד שלא לומד בשישי זה מאוד כיף
וואי זה כל כך טובב!!
קצת חופש, זמן לעצמנו
גם ככה אם היינו הולכים ללימודים זה היה בקושי 4 שעותת ללמוד
מה זה היה עוזר
^נכון הוסיפו לנו בשבוע
אבל זה יותר עדיף מאשר ביום שישי
אני לומדת כל יום עד 15:30


ובימי שישי בקושי היינו לומדים משהו..
כן יש שני שיעורי ספורט