5 תשובות
כן זה טוחן לי את המוח בשטיות ואחרי שאתה שם אתה אומר למה אני צכה לדעת מכול האנשים האלו ולראות את החיים שלהם בכלל
בחיים לא היה לי לא אינסטגרם ולא טיקטוק אז אני לא יודעת אם פתאום זה התחיל לשעממם כי אותי זה תמיד שעיממם
אני מזמן לא פעילה באינסטגרם וכל הטיקטוק משעמם
שואל השאלה:
זה גרוע אם מחקתי את זה ?
זה גרוע אם מחקתי את זה ?
אנונימי
כן הכל שם מאוס וחוזר על עצמו
באותו הנושא: