6 תשובות
בטוח שיש אצלך משהו שאת לא רואה ואני מאוד בטוחה שגם אצל אלה שאת רואה אצלן משהו יפה הן לא רואות את זה .
ואת מהממת כמו שאת !!
ואת מהממת כמו שאת !!
נשמה! זה הגיוני, תמשיכי לחפש, בכל אחד יש משהו טוב❤
כן אולי את פשוט לא שמה לב
קשה לנו להסתכל על משהו אצלנו ולהגיד ''זה יפה'' .. לעומת מה שאחרים רואים בנו.
אז אפשר להגיד שהגיוני
אז אפשר להגיד שהגיוני
הגיוני
אני בטוחה שיש מישהו שמצא את זה אצלך
אני בטוחה שיש מישהו שמצא את זה אצלך
כן די הגיוני. לוקח לנו זמן לשים לב ליופי שיש בנו, יש כאלה שגם בגיל 40 לא מצאו... תתני לזה זמן ואת תמתאי לאט לאט. בהצלחה
באותו הנושא: