5 תשובות
לך להאנגר
שואל השאלה:
אין דיכאון ללכת לבד למסיבה זה או לפחות אחד או כלום
אנונימי
אז לך למקום בו תכיר אנשים ואיתם תלך למסיבה אתה תהיה סוכן כפול גיימר ביום חיית מסיבות בלילה
שואל השאלה:
חרא כמה אני יכול להיות בסיאס חנקו אותי ליטרלי בני 18
אנונימי
תצא עם חברים שלך שכן אוהבים מסיבות או שתשכנע את החבורה שלך לנסות
אנונימית