5 תשובות
היא תיגמר כשמי שהמציא אותה ירצה שהיא תיגמר.
בינתיים יש להם עוד מלא מנות חיסונים לתת.
יש מנות חיסון לילדים עכשו.. אז מעלים את התחלואה כי צריכים לזרוע פחד ולתת סיבה טובה להתחסן. הכל משחק.
היא תיגמר, כמו כל מגיפה.
היו מלא מגיפות נורא קשות לאורך ההיסיטוריה, עולמיות, והן נעלמו.
נעבור גם את הקורונה, צריך לשמור על הכללים, להתחסן ולשתף פעולה.
ממש לא! עכשיו מתחילים החיסונים לילדים, רוב המבוגרים התחסנו... לאט לאט הכל חוזר לעצמו מבטיחה
LxK