6 תשובות
זה מה שהחברה קבעה
לא יודעת איך להסביר פשוט יותר מובן לי שהגברים הם הגדולים והם אלה שמגנים עליך וכל זה..
אנונימית
כי החברה חושבת שהגבר צריך לשמור על האישה להיות גדול ממנה פיזית ובגיל אבל זה מחשבה פרמיטיבית לא הרבה חושבים ככה יותר
למה צבועים לדעתי זה לא משנה
החברה קבעה שהגבר צריך להיות גדול וחזק
אבל לדעתי זה לא משנה
החברה קבעה שהגבר צריך להיות גדול וחזק
אבל לדעתי זה לא משנה
1. ככה החברה קבעה , 2. פדופילים לרוב המקרים הם בנים אז..
זה נורמלי מאוד שבת תצא עם מישהו שקטן ממנה אמא שלי גדולה מאבא שלי ב7 שנים והולך להם מצוין
באותו הנושא: