14 תשובות
שואל השאלה:
זה לא להעליב אני פשוט רוצה לדעת יותר על ילדי סנטר
ילדי סנטר לרוב מחפשים צומי. הם חותכים את עצמם בטענה שהם חווים לחץ למרות שהם אפילו לא חוו שום חוויה נפשית גרועה אף פעם. זה שהם אומרים שהם רוצים להתאבד זה בדיוק אותו עניין, לחפש צומי ולקבל תשומת לב ודאגה.
4AM
אל תכליל^
על מה המינוס? לא כל הילדי סנטר בדיכאון כי הם עושים צומי, אם אתם אומרים שכן זה מכליל ואתם לא באמת יודעים שאחד אחד מהם לא חווה חוויה נפשית גרועה אף פעם
וואלה?
אני לא חושבת שבגלל שהם ילדי סנטר אז הם אובדנים אבל כן יש יחסית לא מעט (לצערי) בני נוער אובדנים וחלק מהם הם אנשי סנטר שלא בהכרח בסנטר אלא פשוט דרך כלשהו שלהם(וואלה אין לי שמץ)
אבל ככה אני חושבת (:
אני לא אדע אני צינור
לא כל ילדי הסנטר חותכים, לא צריך להכליל
ילדי סנטר הם ליטרלי ילדים שאוהבים להיות בסנטר
לא משנה אם הם חותכים או לא
ומי אמר שהם לא חוו שום לחץ?
דיי לקבוע לאנשים את החיים, דיי לקבוע אם טוב להם או לא, אתם לא מרגישים את מה שהם מרגישים, אתם לא הם, זה לא מגניב לרדת על אחרים בגלל ההתנהגות שלהם
אל

^תודה על המינוסים ;)
בגלל שיאיר לפיד אוכל ילדים


וזה שהם רוצים להתאבד לא קשור לזה, לא כולם אןבדניים ויש כאלה אובדניים שהם לא ילדי סנטר. זה לא קשור אחד לשני.
^^ את יודעת שילדי סנטר הם סטריאוטיפ חברתי כן? ההגדרה של ילדי סנטר היא שהם פוגעים בעצמם, לוקחים סמים או שותים אלכוהול, הולכים בבגדים גותיים חשוכים או צבעוניים ובדרך כלל עם שיער צבוע. לא מעט אנשים הוסיפו לסטיריאוטיפ את הקטע של מחלות נפשיות, שקרים וצומי אז לקחתי את זה גם. לא צריך להיות ככ butthurt לגבי כל דבר הוא שאל שאלה ועניתי את התשובה שהוא חיפש.
4AM
ההגדרה הזאת לא תמיד הייתה ככה
בגלל שרוב מי שבסנטר מתלבש שונה/אובדני כמו שכתבת שמו את התגית הזאת של "מי שהולך לסנטר חותך/מי שבסנטר לובש שחור/ מי שבסנטר מנודה חברתית" או אנערף, ילדי סנטר=ילדים שאוהבים להיות בסנטר

שוב, תודה על המינוסים3>
כאילו מה הקטע שלהם שיאו!
טנק מרכבה סימן 4 הוא הדגם הרביעי והמתקדם ביותר של טנק המרכבה - טנק מערכה ישראלי שפותח ומיוצר בישראל עבור חיל השריון של צה"ל. המפרט הטכני ויכולותיו של 'סימן 4' עולים באופן משמעותי על אלו של קודמיו, וכוללים תותח טנק 120 מ"מ ומנוע דיזל בהספק של 1,500 כוחות סוס.

בשנת 2003 החלה הכנסתו לצבא. בשנת 2004 החלו טנקי מרכבה סימן 4 בפעילות מבצעית בג'נין. הדגם הבסיסי עבר מספר שדרוגים ותיקונים כדי לטפל ב"מחלות ילדות" שנתגלו בשירות המבצעי. ב-2009 החל צה"ל בקליטת דגם משופר - סימן 4מ - הכולל את "מעיל רוח", מערכת הגנה אקטיבית לטנקים תוצרת ישראל, ודגם זה הפך למבצעי כשנה לאחר מכן. בשנת 2020 החל להיקלט בצה"ל הדגם החדש ביותר של סימן 4, מרכבה סימן 4מ 400, הכולל את הדורות החדשים ביותר של מערכת בקרת הירי, מערכת ההגנה האקטיבית "מעיל רוח", ומענ"ק צי"ד "משואה 750".[3] כיום טנקי סימן 4מ משרתים בכלל החטיבות הסדירות ובחטיבת מילואים אחת (חטיבה 4).

טנקי מרכבה סימן 4 השתתפו במלחמת לבנון השנייה, מבצע עופרת יצוקה ומבצע צוק איתן.
אנונימי
אז על פי ההגדרה אני לא ילדת סנטר? אני באה לסנטר כשאני יכולה ואני אוהבת אנימה, קוספליי וזה.
אני לא דכאונית, אוהבת שחור או אובדנית.

יש כל מני סוגים של ילדי סנטר לא? בתכלס ילדי סנטר זה מי שנמצא הרבה בסנטר..

זה שרובם חותחכים ורידיים זה כי הם בני נוער בגיל ההתבגרות.
לא רק ילדי סנטר לצערי עושים את זה.