11 תשובות
יפה שיש לה ביטחון אבל אל תכתבי לה כלום,לא כולם יפים ומושלמים אבל לא לכולם גם יש את האומץ לחשוף את עצמם באפלקיציות
שואל השאלה:
מה מגעילה פשוט מסקרן אותי מאיפה הביטחון שלה אז שאלתי
מה מגעילה פשוט מסקרן אותי מאיפה הביטחון שלה אז שאלתי
אנונימית
יפה שיש לה ככה ביטחון גם אם את לא אוהבת את איך שהיא נראית מה אכפת לך אם היא אוהבת את עצמה מי את שתעצרי אותה?
מגעיל מצידך
מגעיל מצידך
אמ זה מזה לא יפה לדעתי...
היא בטוחה בעצמה ואוהבת את עצמה אין סיבה שתורידי לה את הביטחון..
לדעתי מיותר ואפילו קצת חסר טאקט לעשות אתזה
היא בטוחה בעצמה ואוהבת את עצמה אין סיבה שתורידי לה את הביטחון..
לדעתי מיותר ואפילו קצת חסר טאקט לעשות אתזה
שתעשה מה שבראש שלה
יופי זה דבר סובייקטיבי. בעינייך היא יכולה להיראות לא טוב ובעיניי מישהו/מישהי אחר/ת היא יכולה להיראות טוב.
הייתי אומר שהצורה שבה את מתארת אותה, קצת
לא יפה
הייתי אומר שהצורה שבה את מתארת אותה, קצת
לא יפה
שואל השאלה:
אוייש מה יש לכם?מלכתחילה בשאלה למעלה כתבתי "שאני גאה בה על הביטחון" תירגעו
אוייש מה יש לכם?מלכתחילה בשאלה למעלה כתבתי "שאני גאה בה על הביטחון" תירגעו
אנונימית
מה ש slash. אמר
את לא יכולה לקבוע שהיא מכוערת
את לא יכולה לקבוע שהיא מכוערת
אנונימי
slash
איך אתה אומר את זה ואז אתה אומר ששואלת השאלה מתארת את אותה אישה בצורה לא יפה וכאילו היא מכוערת
איך אתה אומר את זה ואז אתה אומר ששואלת השאלה מתארת את אותה אישה בצורה לא יפה וכאילו היא מכוערת
אנונימי
^יש דרך לדבר ולומר דברים בצורה יפה לכתוב "פאדחנית חח" "מביך" ו"מכוערת" זאת לא הדרך
התכוונתי *שהצורה* שבה היא מתארת את אותה ילדה/אישה היא לא בסדר. לא אמרתי שאותה אישה מכוערת, אמרתי שזה ששואלת השאלה מתארת אותה בצורה הזאת- *זה* לא יפה.
באותו הנושא: