7 תשובות
כן את יכולה
את יכולה אבל לא בטוח שיעשו עם זה משהו מאוד רציני
כן
השגת גבול/ חדירה לפרטיות
שואל השאלה:
אני עד עכשיו רועדת מפחד
התקלקלה לנו הדלת והיא לא נסגרת עד הסוף אז שמנו כיסא שהדלת תיסגר כמעט עד הסוף עד שהמתקן של הדלתות יבוא
ואז היא צילצלה בדלת ושאלה למה הדלת פתוחה התביישתי להגיד למה אז אמרתי גברת זה לא עניינך ואז היא חטפה קריזה דחפה ופתחה את הדלת עליי התחילה לקלל ולצעוק ממש כמה דקות ועוד מנהלת איתי דיון בתוך הבית שלי של למה אני עונה לה ככה, מקללת אותי והשכנים יצאו מהרעש שלה והיא התחילה לרדת עליי מולם והם לקחו את הצד שלה כי הם בגילה וירדו עליי כולם.
היא בת 60 בערך לא נגיד איזה זקנה ממש שיכול להיות לה בעיות היא נורמטיבית לגמרי ועשתה את זה
ובכללי היא לא הכי אוהבת את המשפחה שלנו היא עשתה את זה בכוונה
אנונימית
כן בטח
את יכןלה אפילו לתבוע אותה
שואל השאלה:
אני רוצה גם להתלונן וגם לתבוע
עד עכשיו אני מפחדת ממה שקרה, המינימום שמגיע לי זה פיצוי
אנונימית
הייתי מעיף אותה מהבית, השגת גבול. במקומך תובע אותה, שתזד^ן אלף פעם
עצם זה שהיא פרצה לך לבית, ואת מפוחדת עם חרדות כרגע, את יכולה לעשות מזה מטעמים