7 תשובות
שואל השאלה:
^איך עשית את האפשרות הזאת?
^איך עשית את האפשרות הזאת?
אנונימית
הצמדתי את האייפון החדש לישן וזה העלה לי הודעה שאני יכולה להעביר את הכל ממש ופשוט מתחברים לאפל איי די בחדש וזה עובר באפשרות
לא אם גיבית את הווטסאפ אבל אם לא גיבית אז כן הם ימחקו
תלוי אם גיבית את הודעות ?אם כן אז לא
ואם לא אז כן
ואם לא אז כן
כשהחלפתי את האייפון שלי הייתה אפשרות להעביר את כל הטלפון וזה עבר אחד לאחד והסטיקרים שלי נשמרו
תלוי אם גיבת את ההודעות..
אולי אפשר לגבות אבל אצלי הם נמחקו
באותו הנושא: