10 תשובות
כן
יכולים לעגל לך או למעלה שזה 100 או למטה שזה 95 אני כמעט בטוחה שהציון הסופי יהיה 100 כי זה גם תלוי באיך שאת מתנהגת בשיעורים
אנונימית
אם זה הסופי סופי כולל הבגרות והכל
בתעודת בגרות יהיה כתוב לך 99.
בתעודת בגרות יהיה כתוב לך 99.
לא מתחת לx.5 זה מתעגל למטה
אז 99
אז 99
שואל השאלה:
דיי אשכרה בגלל 0.1 נקודות יאו זה הכי באסה שיש
דיי אשכרה בגלל 0.1 נקודות יאו זה הכי באסה שיש
או לעגל לך ל100 או ל99 פשוט 99 שזה הציון הכי מעצבן בהיסטוריה
למה כל כך כואב להם לעגל ל 99.5 בשביל לעגל למאה?
הייתי אומר שזה טיפה מזל נאחס אבל על הכבוד על הציוןן
הייתי אומר שזה טיפה מזל נאחס אבל על הכבוד על הציוןן
נשאר 99, ספרי לי על זה, בתעודת בגרות שלי יש לי הרבה 99 רק מהסיבה הזאת, גם בגלל ה30, 70 אלא אם קיבלת 100 בבגרות לא יהיה 100 סופי
שואל השאלה:
קיבלתי 100 בבגרות שזה ה70%
וקיבלתי 98 בהערכה חלופית שזה 30% אני יכולה לבקש מהמורה להעלות לי נקודה בהערכה החלופית אבל אני קצת מתביישת
קיבלתי 100 בבגרות שזה ה70%
וקיבלתי 98 בהערכה חלופית שזה 30% אני יכולה לבקש מהמורה להעלות לי נקודה בהערכה החלופית אבל אני קצת מתביישת
אני קיבלתי סופי 99 במתמטיקה.. נאלץ לחיות עם זה לנצח
באותו הנושא: