5 תשובות
תעני לו יכול להיות שיתפתך שיחה כזו
שואל השאלה:
אין למה לענות הוא לא שלח שום הודעה אחותיי
אין למה לענות הוא לא שלח שום הודעה אחותיי
אנונימית
שואל השאלה:
אולי הוא מתחרט לא יודעת אני לא נראת כזה וואו
אולי הוא מתחרט לא יודעת אני לא נראת כזה וואו
אנונימית
שואל השאלה:
פאדיחה מה
פאדיחה מה
אנונימית
תגידילו כזה אז סתם לקחת את האינסטגרם כי עדיין לא ראיתי הודעה ממך
או תכתבי לו אני צריכה לחכות שתתחיל איתי?
או תכתבי לו אני צריכה לחכות שתתחיל איתי?
אנונימית
באותו הנושא: