19 תשובות
לא נראה לי אני לא מעניינת אנשים
לא אבל יש חוף באשקלון על שמי מי צריך שאלה בסטיפס
כל שני וחמישי מה זאת אומרת
לא
מי החשוב שישאלו עליו שאלה כאן?
מי החשוב שישאלו עליו שאלה כאן?
אני שאלתי על כמה אנשים כיאלו הייתי צריכה התייעצות בקשר לסיטואציה מסויימת עם האנשים
שואל השאלה:
אה, סתם התעניינתי
כי עליי מישהי שאלה
אה, סתם התעניינתי
כי עליי מישהי שאלה
אנונימי
אוף לא כי אני לא מעניינת אף אחד
^^ מה היא שאלה? סתם מתוך סקרנות
כן
לא משהו מיוחד, היו כמה אנשים שהתכתבתי איתם במשך זמן מה והם שאלו משהו לגביי.
לא משהו מיוחד, היו כמה אנשים שהתכתבתי איתם במשך זמן מה והם שאלו משהו לגביי.
אנונימית
יותר מדי...
לא איזה אף אחד לא חושב שאני מעניין
לא...
אני לא עד כדי כך מעניינת
אני לא עד כדי כך מעניינת
לא
שואל השאלה:
^^^^^^^ נערה מתבגרת
זאת מישהי מסטיפס שהיינו מדברים כל יום בטלפון ובאינסטגרם ואז היה כמה ימים שלא היה לי מצב רוח והיא לא התקשרה או שלחה הודעה וגם אני לא שלחתי כי לא היה לי מצב רוח בכלל לכלום אז יצא שלא דיברנו 3 ימים בערך
ואז היא שאלה אם זה שלא פניתי אליה זה אומר שאני לא רוצה להמשיך לדבר איתה
והיא הסבירה שזה שהיא לא שלחה הודעה זה בשביל לבדוק כמה זמן יעבור ואני לא אשלח הודעה ולבדוק עד כמה הקשר הזה חשוב לי
^^^^^^^ נערה מתבגרת
זאת מישהי מסטיפס שהיינו מדברים כל יום בטלפון ובאינסטגרם ואז היה כמה ימים שלא היה לי מצב רוח והיא לא התקשרה או שלחה הודעה וגם אני לא שלחתי כי לא היה לי מצב רוח בכלל לכלום אז יצא שלא דיברנו 3 ימים בערך
ואז היא שאלה אם זה שלא פניתי אליה זה אומר שאני לא רוצה להמשיך לדבר איתה
והיא הסבירה שזה שהיא לא שלחה הודעה זה בשביל לבדוק כמה זמן יעבור ואני לא אשלח הודעה ולבדוק עד כמה הקשר הזה חשוב לי
אנונימי
ענית לשאלה?
מאיפה לי
שואל השאלה:
^^כן
עניתי מאנונימי שהיא לא יכולה לדעת ואולי אין לו מצב רוח לכלום בתקופה הזאת, ואולי עוד קצת זמן הוא ישלח הודעה או יתקשר
^^כן
עניתי מאנונימי שהיא לא יכולה לדעת ואולי אין לו מצב רוח לכלום בתקופה הזאת, ואולי עוד קצת זמן הוא ישלח הודעה או יתקשר
אנונימי
כן
לא שידוע לי
אבל חברה שלי פעם אחת ראתה שאלה בסטיפס ומסיבה מסויימת חשבה שאני כתבתי אותה ושלחה לי אותה
אבל חברה שלי פעם אחת ראתה שאלה בסטיפס ומסיבה מסויימת חשבה שאני כתבתי אותה ושלחה לי אותה
באותו הנושא: