5 תשובות
אני התחלתי לעשות בגיל 14 והכל בסדר אצלי
לי אמרו שממש לא כדאי לעשות בפנים ובטח שלא בגיל הזה כי זה יכול לצמוח עוד יותר כי את עדיין מתפתחת ויש הורמונים
אנונימית
אם זה ממש ממש ממש ממש מפריעה לך תעשי, אבל לא ממליצה
בתור גבר תגדלי זקן
אנונימי
אני משתמשת באפילציה. זה מכשיר גילוח מיוחד שמוריד שיער פנים ושפם לפרקי זמן ארוכים (קצת מזכיר לייזר). רוב האפילציות ממש כואבות
אבל אני משתמשת בבין היחידות שעובדת ללא כאב. קוראים למכשיר painless beauty
עלה לי פחות משמונים שקל עם משלוח... עובד ממש טוב