4 תשובות
שואל השאלה:
זהו אתה מבין?אני לא מתקלחת כי פשוט אני גם ככה בבית ומרגישה נקיה לרוב,לא מרגישה צורך במקלחת מעבר ל"מקלחת שבועית"
אנונימית
יש היגיון בהתחשב בנסיבות אבל כאילו גם חם רצח בקיץ אז יותר טוב להתקלח בגלל הזעה וזה
שואל השאלה:
יש מזגן אז
אנונימית
מה שנוח לך אבל באובר אול כן הגיוני