5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת. היא מאוד בטוחה בעצמה כי יש לה ניסיון בחיים עם אנשים וכאלה
ולי אין את זה :(
אז אני תמיד מרגישה פחות טובה ממנה
אני לא יודעת. היא מאוד בטוחה בעצמה כי יש לה ניסיון בחיים עם אנשים וכאלה
ולי אין את זה :(
אז אני תמיד מרגישה פחות טובה ממנה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך? להתחיל להיות חצופה כזאת? יותר קולנית?
אני לא יודעת איך? להתחיל להיות חצופה כזאת? יותר קולנית?
אנונימית
שואל השאלה:
לא בקטע שהיא מאוד החלטית ועושה מה שבא לה, היא גם אומרת לי מה לעשות.
אני מרגישה מאוד חסרת בטחון לידה ואני לא מבינה למה
לא בקטע שהיא מאוד החלטית ועושה מה שבא לה, היא גם אומרת לי מה לעשות.
אני מרגישה מאוד חסרת בטחון לידה ואני לא מבינה למה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה הקטע שאני לא מבינה למה אני מרגישה ככה בכלל :(
אבל זה הקטע שאני לא מבינה למה אני מרגישה ככה בכלל :(
אנונימית
שואל השאלה:
היא פשוט שתלטנית כזאת ובטוחה בעצמה ויש לה חוצפה... טוב היא די פרחה כזאת זה התיאור הכי מדויק. היא חושבת שהיא תמיד צודקת, היא מתאפרת וכל זה.. אני לא.
אני ממש פשוטה, לא מתאפרת בכלל, מאוד שקטה ועדינה ואני די סגורה ומופנמת.
ואני רואה אותה והיא כל כך בטוחה בעצמה.. ואז אני מרגישה פחות טובה
היא פשוט שתלטנית כזאת ובטוחה בעצמה ויש לה חוצפה... טוב היא די פרחה כזאת זה התיאור הכי מדויק. היא חושבת שהיא תמיד צודקת, היא מתאפרת וכל זה.. אני לא.
אני ממש פשוטה, לא מתאפרת בכלל, מאוד שקטה ועדינה ואני די סגורה ומופנמת.
ואני רואה אותה והיא כל כך בטוחה בעצמה.. ואז אני מרגישה פחות טובה
אנונימית