7 תשובות
כי אתה אמפתי
כן גם אני כזאת
את פשוט רגישה לאחרים, ואכפת לך ממה שהם עוברים ומהקשיים שלהם.
את פשוט רגישה לאחרים, ואכפת לך ממה שהם עוברים ומהקשיים שלהם.
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
אנונימי
אה חחח
אבל זה עדיין לא משנה
אבל זה עדיין לא משנה
גם אני ככה, אתה פשוט רגיש יותר למה שאנשים מרגישים זה נורמלי לגמרי.
כי אתה רגיש
גם אני ככה כשאנשים בוכים
גם אני ככה כשאנשים בוכים
כי אצה רגיש וכואב לך לראות אנשים אחרים סובלים
באותו הנושא: