7 תשובות
כי אתה אמפתי
כן גם אני כזאת
את פשוט רגישה לאחרים, ואכפת לך ממה שהם עוברים ומהקשיים שלהם.
שואל השאלה:
אני בן
אנונימי
אה חחח
אבל זה עדיין לא משנה
גם אני ככה, אתה פשוט רגיש יותר למה שאנשים מרגישים זה נורמלי לגמרי.
כי אתה רגיש
גם אני ככה כשאנשים בוכים
כי אצה רגיש וכואב לך לראות אנשים אחרים סובלים
באותו הנושא: