4 תשובות
בפיזיקה היה קל.
כימיה לא יודע
כימיה היה לי בסדר, מאתגר מקווה לטוב;))
כימיה היה לגמרי הוגן, אני מניח שיהיו את אלו שיתלוננו תמיד אבל סה"כ השאלות לא היו ברמה קשה, כן מבחן מתיש מצידי אבל זה עניין אחר חחח
אנונימי
ניגשתי אתמול למכניקה בפיזיקה והייתה בגרות ממש נחמדה, אפילו מיחזרו שאלה מ- 2012 חחח.
לכימיה אני ניגש רק שנה הבאה (ב- י"ב)