7 תשובות
תלכי לבגרות זה יותר חשוב ותדברי איתם על זה
תתקשרי אליהם/שאמא שלך תתקשר ותגידו להם שיידחו לכם את זה לתאריך שאין בו שום בגרויות ומועדי ב'
גם לי זה קרה
גם לי זה קרה
תתקשרי למיטב הם ידחו לך את הצו ראשון
שואל השאלה:
הצו ראשון היה ב1.3 אבל דחיתי את המבחנים והם כל הזמן קובעים לתאריכים שיש לי עליהם מבחנים או בגרויות, דחיתי את זה כבר 4-5 פעמים
הצו ראשון היה ב1.3 אבל דחיתי את המבחנים והם כל הזמן קובעים לתאריכים שיש לי עליהם מבחנים או בגרויות, דחיתי את זה כבר 4-5 פעמים
אנונימית
תודיעי להם מתי יש לך בגרויות או שתגידי מאיזה תאריך אין לך כלום
שואל השאלה:
הודעתי להם ושלחתי במייל את הלוח מועדי ב' כמו שהם ביקשו והם כל הזמן קובעים שוב על תאריך שיש בו מועד ב'
הודעתי להם ושלחתי במייל את הלוח מועדי ב' כמו שהם ביקשו והם כל הזמן קובעים שוב על תאריך שיש בו מועד ב'
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא יכולים לעשות לי בעיות גיוס אם אני דוחה כמה פעמים בגלל זה נכון?
זה לא שאני לא רוצה להתגייס, אני מחכה למבחנים והם קובעים לא בסדר
הם לא יכולים לעשות לי בעיות גיוס אם אני דוחה כמה פעמים בגלל זה נכון?
זה לא שאני לא רוצה להתגייס, אני מחכה למבחנים והם קובעים לא בסדר
אנונימית
באותו הנושא: