12 תשובות
לא ממש.
אני גם עולה לכיתה ט למישהו אמר לי שזאת הכיתה הכי כיפית שיש
לא
לא
לא
לא
בקושי למדתי וסיימתי עם ממוצע 96
בקושי למדתי וסיימתי עם ממוצע 96
לא
בקטנה בכיתה י אצלי גם שהיא יותר קשה מלא סיימו עם ממוצע מעל 90
ומה שהמוח אצה אמר
לי היא לא הייתה כל כך קשה אבל חשוב שלא תזלזלי בה, היא כן קובעת את כל ההתחלה של התיכון ולאיזה יחידות ומגמות תשתבצי.
לא
באותו הנושא: