16 תשובות
קינאתם*
ולמה שהם יקנאו כולה שיער אחי
מה גם שלא לכל "הלבנים" יש שיער חלק
אני אתיופי והשיער שלי לא קשה ;o
בחיים לא
אבל אני לא דוגמא יש לי תלתלים הורסיםם
אנונימית
כן ולא
אנונימית
לא אבל אם הייתי אתיופית אז כן תחשוב איזה מכוער השיער שלהן עושה אותן
אנונימי
לא כל כך אני אוהבת שיער מתולתל אבל אם אני רוצה שיער חלק לפעמים אני פשוט עושה מחליק
אנונימית
לא, אני גאה בשיער שלי, בחיים לא אשנה אותו!
כמו שהיא אמרה^^
זה לא בעיה לעשות את השיער חלק למרות שאני בעד תלתלים לנצח זה תמיד יהיה מקום ראשון מבחינתי
אנונימית
^אבל לעשות חלק זה עדיין לא כמו של לבנות בכלל החלקה על אתיופיות מזעזע תדעתי
אנונימי
חלק זה חלק
אנונימית
מה ההבדל בין חלק של לבנות לבין החלקה ורק שתדע שרוב הבנות בישראל גם עושות מחליק החלקות או פן
אנונימית
^^ממש לא חחח תראי אתיופי עושה החלקה וחלק של לבן זה ממש לא אותו דבר
בנות אתיופיות עם החלקה זה לא כמו לבנות עם החלקה או שיער חלק טבעי .
אנונימי
מה ההבדל זה נראה אותו דבר
אנונימית
וואי קנאה קשה
אבל בזמן האחרון אני מתחילה לחבב את השיער שלי
אבל לא לכל הלבנים יש שיער חלק וגם אם הוא חלק הוא לא תמיד יפה
וואלה לא,ברור שיש ימים של שיער רע אבל זה קורה לכולם לפעמים אני רואה את השיער של חברות שלי הלבנות ואומרת "פאק איזה כיף להן לא צריכות להתעסק בזה יותר מדי" אבל מיד נזכרת שלי לעומתן יש מגוון רחב של תסרוקות לעשות בין אם זה עם תלתלים ובין אם זה חלק ;)