5 תשובות
אסור לפוצץ חצקונים
כן, ככה זה תמיד. זה יעבור רק אל תגעי בזה
אל תלכי לקוסמטיקאית שמפוצצת פצעים, זה יעשה לך צלקות בעתיד. וכן אני יודעת שמלא עושות את זה אבל פשוט אל.
תחפשי טיפולים שלא כוללים חיטוט ופיצוץ פצעים.
תחפשי טיפולים שלא כוללים חיטוט ופיצוץ פצעים.
אנונימית
זה בסדר, אמור לעבור עד מחר.
לא מומלץ לפוצץ חצ'קונים כי זה יכול לגרום לצלקות. כן אפשר להוציא שחורים אבל אם יש אקנה והרבה חצ'קונים כדאי כמה שפחות לגעת ויותר לטפל בחומרים ומשחות וכו'
לא מומלץ לפוצץ חצ'קונים כי זה יכול לגרום לצלקות. כן אפשר להוציא שחורים אבל אם יש אקנה והרבה חצ'קונים כדאי כמה שפחות לגעת ויותר לטפל בחומרים ומשחות וכו'
כןכן זה נורמאלי לגמרי תחשבי שעכשיו כל הנקבוביות שלך פתוחות ונגעו לך עכשיו בפנים בהתחלה שהייתי אצל הקוסמטיקאית זה קרה לי ועבר תוך שבוע בערך פשוט לאט לאט המצב של הפנים נהיה יותר טוב כי מן הסתם את אצל קוסמטיקאית ואז זה נהיה פחות ופחות נגיד לי עכשיו זה כבר לא קורה זה הפסיק אחרי חצי שנה בערך שהייתי אצלה פעם בחודשיים בערך
באותו הנושא: