8 תשובות
לא צריך חוברות צביעה לטיסה זה לא שלושה ימים
אנונימית
וואוו איזה כיף לך סיס
קחי אותי ביחד איתך
תיקחי ממתקים
בהצלחה בספרד :)
אני הייתי לוקחת אוזניות, כרית לראש, אולי ספר ואיזה משחק קטן או משהו 3>
יוו איזה כיף לךך, את יכולה לקחת ספרים, לפטופ, מחברת ציור כזו
אל תלכי שודדים את הבנק
בצחוק יא קשים
כן
צעיף של ריאל מדריד
מדים של ריאל מדריד
כובע של ריאל מדריד
גרביים של ריאל מדריד
כרטיס למשחק של ריאל מדריד
כן
צעיף של ברצלונה
מדים של ברצלונה
כובע של ברצלונה
גרביים של ברצלונה
כרטיס למשחק של ברצלונה
רק לא זה^