4 תשובות
אני יכולה להגיד על עצמי שאני עקשנית, נוטרת טינה, לא סומכת על אף אחד, קרה, חרמנית חח ומאוד נאמנה.
H0e
עקשנים ועצבנים מאוד לפעמים (אני מזל עקרב)
אני מזל עקרב ובדיק מה ש ישלי דודא לשווארמה אמרה אחד על אחד ....
אני.
ומאוד נוטרי טינה, אני כזאת...