2 תשובות
אני אגיד לך מה, בעיקרון קורס 60 זה לכאלה שבט' אבל בגלל הקורונה יש המון תחנות שעשו גם קורסים לי'
אני ממליצה לך לבדוק איתם ועם התחנה שקרובה אליך
בהצלחה :)
אני ממליצה לך לבדוק איתם ועם התחנה שקרובה אליך
בהצלחה :)
תשלחי פרטים. מקסימום לא יחזרו אלייך פשוט
באותו הנושא: