6 תשובות
היא ניגעלת ממך כי היא ניפגעה אולי היא מרגישה שיצאת כפויית טובה שאת כבר לא מתייחסת אליה כמו פעם ואת נותנת את רוב היחס שלך לחברה החדשה....
בדברים כאלה את צריכה לנסות להיכנס לראש שלה.... ולחשוב כמוה
ועוד משהו: תחשבי אם היא היתה עושה לך את זה את הקטע עם החברה החדשה... לא היית נפגעת מזה?!
וגם היא ענתה לך יבש כזה כי היא פגועה ממך! תסתכלי על הדברים הראשונים שגרמו לכל זה....
מקווה שעזרתי.....
אם את צריכה עוד עזרה אז בפרטי..... (יש לי ניסיון בדברים האלה)
שואל השאלה:
אני באמת שלא התכוונתי לזה אני דיברתי איתה בבית ספר יותר היא נגעלה ממני גם לפני המקרה וגם לפני שהיא הרגישה ככה וניסיתי לדבר איתה וביקשתי ממנה סליחה ככ הרבה פעמים כי הייתה הכי יקרה לי ואני באמת לא תכננתי לאבד אותה ככה..
אנונימית
שואל השאלה:
אשמח לדבר איתך בפרטי תודה :)
אנונימית
אוקיי
בכיף...