13 תשובות
הוא אולי יכול להסכים אבל אם תספרי לו את הסיבה.. לנו את לא חייבת לספר אבל לדעתי הגיוני שאם אני הייתי במקומו הייתי רוצה לדעת למה אי אפשר להיות בבית שלך
אנונימית
שואל השאלה:
זה נורא מביך אני לא יכולה
זה נורא מביך אני לא יכולה
אנונימית
לא הוא ירגיש שמשו מוזר
אנונימי
יכול להיות שהוא יסכים גם בלי שתספרי זה ממש תלוי בבן אדם, אני חושבת שהייתי רוצה לדעת אבל אם הבן זוג שלי היה אומר לי שזה ממש פרטי ומביך אותו אולי הייתי מסכימה שלא יספר וניפגש אצלי
אנונימית
הוא ירגיש שאת מסתירה משהן
עדיף שפשוט תספרי לו הרי בזוגיות לא צריך להסתיר כלום
עדיף שפשוט תספרי לו הרי בזוגיות לא צריך להסתיר כלום
שואל השאלה:
אבל זה באמת משהו שלא משפיע על כלום ולא אומר כלום זה פשוט משהו שאני לא יכולה
ולא רק בגללי גם בגלל המשפחה שלי
אני פשוט לא יכולה
אבל זה באמת משהו שלא משפיע על כלום ולא אומר כלום זה פשוט משהו שאני לא יכולה
ולא רק בגללי גם בגלל המשפחה שלי
אני פשוט לא יכולה
אנונימית
את יכולה פשוט להגיד לו שזה בעיות במשפחה ואת לא רוצה לפרט את מעדיפה לא להיות בבית לדעתי זה ממש סבבה אני לא הייתי שואלת עוד שאלות אם הבן זוג שלי לא היה מרגיש בנוח עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה שהוא יחשוב שזה בעיות במשפחה.. אני בקשר מושלם איתם
אבל אני לא רוצה שהוא יחשוב שזה בעיות במשפחה.. אני בקשר מושלם איתם
אנונימית
תגידי לו באופן יותר כללי את הבעיה
פחות ספציפי אם את לא רוצה
אולי לא תהיה לו בעיה
פחות ספציפי אם את לא רוצה
אולי לא תהיה לו בעיה
איפה את גרה עכשיו?
ואין פה שום דבר מביך וגם אם את גרה עדיין עם המשפחה מה מביך פה? שיגיע הזמן שתעזבי את הבית את תעזבי אל תדאגי לגבי זה. זה שאת גרה על המשפחה שלך לא קשור לזה שיהיה לך חבר, וגם בכללי החבר צריך להיות בקשר טוב עם המשפחה אז זה רק תורם שאת גרה איתם
ואין פה שום דבר מביך וגם אם את גרה עדיין עם המשפחה מה מביך פה? שיגיע הזמן שתעזבי את הבית את תעזבי אל תדאגי לגבי זה. זה שאת גרה על המשפחה שלך לא קשור לזה שיהיה לך חבר, וגם בכללי החבר צריך להיות בקשר טוב עם המשפחה אז זה רק תורם שאת גרה איתם
שואל השאלה:
חחח לא אני גרה בבית רגיל בדירה רגילה זה לא משהו כזה
חחח לא אני גרה בבית רגיל בדירה רגילה זה לא משהו כזה
אנונימית
אז מה הבעיה? זה גם ככה אנונימי פה
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אז הבית שלי פשוט מבולגן.. בלאגן.. אנחנו לא דואגים לעניין הזה
אבל אני פשוט לא במצב של לארח
טוב אז הבית שלי פשוט מבולגן.. בלאגן.. אנחנו לא דואגים לעניין הזה
אבל אני פשוט לא במצב של לארח
אנונימית
באותו הנושא: