7 תשובות
שואל השאלה:
יש לי הרגשה שהקשר הזה לא יחזיק מקווה שאני טועה
אנונימית
נשבע לך לא בקטע רע לא הבנתי כלום ממה שרשמת לא יזיק קצת פסיקים רוצה אני אלווה לך?
אנונימי
למה להיות שלילי מקסימום לא ילך תנסי להנות מהרגע
שואל השאלה:
אנונימי תקשיב אני לא יודעת לכתוב עם פסיקים וכל זה
אנונימית
פתרון פשוט- תגידי לחבר שלך שיגיד שחשבת שהיא ישנה ולא רצית להפריע, ושפעם הבאה תגידי ביי.

אם היא אהבה אותך זה לא מה שיהרוס
לא חושבת שהיא נעלבה וכן זה הגיוני שאהבתם אחד את השניה בפגישה הראשונה
שואל השאלה:
על מה כן?
אנונימית