14 תשובות
85
לא רע נכון?
100
תגידו שאלה, הבגרות הייתה לכם קשה?
אנונימית
מה רגע אין לי ציון סופי רשומים שניים מה זה אומר

הבחינה 49 אבל זה לא הסופי!
ציפיתי לגרוע יותר יאללה בניתי על מועד ב בכל מקרה
63
91
אנונימית
שואל השאלה:
וואי איזה ציונים מהממים!!כל הכבוד לכם, יש כאן כאלה שניגשים למועד ב?
חח כן עם ה63 שלי
אני עדיין מתלבטת אם לגשת (קיבלתי 91)
אנונימית
שואל השאלה:
מה למה? אנונימית?? זה ציון מעולה
ואיה בהצלחה במבחן ובחרישה!!
תודה חחח ולא יודעת אולי אני אצליח לקבל יותר
אנונימית
תודה אוקטיביה!!
100 (ב- 581 וגם ב- 582).