3 תשובות
לבקש להיות שני בטסט,
להיכנס למצב רוגע וריכוז,
להחליט החלטות בכביש מראש,
לנסוע תמיד במהירות המותרת להסתכל במראה לפני כל פניה ולאותת
אנונימי
דבר ראשון, תחשבי שמי שיושב לידך זה המורה ולא טסטר
דבר שני, מראות מראות מראות! ותזוזי גם עם הראש כדי שהוא יבין שראית
ולהראות שיש לך ביטחון בכביש.
וגם אם עשית טעות קטנה לא להתאכזב ולוותר! אולי עברת בכל זאת
תהיי רגועה בתור התחלה, מראות כל הזמן, לנהוג עם ביטחון אבל לא עם ביטחון מופרז