4 תשובות
נטורל
השחור עם הסגול הבהיר לחות עם גלייז
והשחור עם הזהב לחות עם קרטין
השחור עם הסגול הבהיר לחות עם גלייז
והשחור עם הזהב לחות עם קרטין
^^ לאלא
לזהב יש ריח מושלםם
לזהב יש ריח מושלםם
של ד"ר פישר טוב, אבל הריח לא משהו.. אם אכפת לך גם מריח אז הקרם של קרימה ריח מושלם ועושה את העבודה! ;)
שואל השאלה:
זה לא מסריח??
זה לא מסריח??
באותו הנושא: