5 תשובות
באמת שזה הדבר האחרון שכדי לעשות
גם לי יש משקפיים, תדביקי את אותם מאחורה עם סלוטייפ למאחורי הראש
אנונימית
במתקנים עם היפוכים ומהירות לא כדאי
נגיד הגירפה והבלרינה (אם היא עדיין קיימת) הגלגל ענק וכל האלה סבבה עם משקפיים
אבל הבלאק ממבה והאנקונדה פחות כדאי
better safe than sorry
נגיד הגירפה והבלרינה (אם היא עדיין קיימת) הגלגל ענק וכל האלה סבבה עם משקפיים
אבל הבלאק ממבה והאנקונדה פחות כדאי
better safe than sorry
אפשר אבל האחריות עליך אם הם יפלו
אפשר אל תגעי בהם פשוט בזמן שאת על המתקן, זה מה שאמרו לי
באותו הנושא: