התחברות
הרשמה
עברתי טסט לפני כמה ימים ואני ממש רוצה לקנות אוטו
איך אפשר להתחיל לחסוך כסף? יש לי טעם בכלל לקנות אןטו? אני בן 18 ותכף כבר עושה שנת שירות (אסור אוטו) ואז צבא
אבל לכל החברים שלי עכשיו יש מכוניות וממש בא לי גם אוטו משלי
2 ביולי 2021, 01:09
רשיון נהיגה
טסט
נהיגה
רכב
2 תשובות
לעבוד
Queen Butterfly
לא אין טעם. תחסוך עד אחרי הצבא
J
JBL FLIP 6
באותו הנושא:
לגיטימי שעברתי לפני כמה ימים לבית ספר חדש ואני לא רוצה להיות פה בגלל שאין עוד אתיופיות בכיתה?אני האתיופית היחידה
לפני 3 ימים עברתי תאונה קשה בן 13
דחוף מה זה לפני יומיים עברתי תיאוריה ופתאום שלחו לי עכשיו הודעה שלא עברתי תיאוריה
אני עברתי ניתוח חירום לפני 4 ימים (אשמח עם תכנסו) בן 13
לפני 3 ימים עברתי תאונה קשה בן 13
זה מוזר שהתחלתי ללמוד לפני יומיים לתיאוריה ואני שמחה שלא עברתי מבחן עם 12 טעויות באפליקציה?
עברתי היום טסט ואני רוצה להעלות סטורי עם ההודעה שעברתי טסט מה לרשום משהו מצחיק כזה?
עברתי בית ספר לפני שנה ולא הצלחתי להתחבר לאנשים נסיתי בכלל ואני תמיד לבד בכיתה והיום
עברתי טסט פנימי לפני כמה ימים
עברתי טסט יום רביעי, ואני רוצה לדעת מה צריך לעשות לגבי המלווה מישהו יכול להסביר לי?
היי עברתי היום טסט ראשון ואני רוצה לקנות למורת נהיגה שלי איזה מתנה..