3 תשובות
חיסון ראשון? אצלי היד כאבה ביום וחצי שאחרי
לי לא כאב בכלל אולי טיפה היד אבל זהו
טיפים? לא להילחץ סתם.. כי זה מיותר, זה לא כואב בשום צורה, אל תחשוב על תופעות לוואי כי זה באמת מיותר לחשוב סתם.. ובעיקרון, כאבה לי היד כמה שעות והייתה לי חולשה קצת ועייפות אחרי החיסון השני. עבר בוקר למחרת כיאילו כלום.. אז הכל טוב. באמת בקטנה
אנונימית
באותו הנושא: