9 תשובות
זה לא חברות, עדיף שאת תתרחקי.
אז תגידי לה את זה
אין מה לעשות יקירה, בנות הן עם של זבלות
תמצאי גם את עוד מישהי ותתחברי אליה
תמצאי גם את עוד מישהי ותתחברי אליה
או שפשוט תתרחקי
קרה לי אני ממש מבינה אותך פשוט תתרחקי מהם
תתרחקי ממנה
להתרחק ממנ
אממ תעיפי לה את התחת
להתרחק ממנה
תנסי להכיר חברות חדשות, אמיתיות :)
תנסי להכיר חברות חדשות, אמיתיות :)
באותו הנושא: