7 תשובות
כמו לאכול טופו
אנונימי
שהוא בסדר
עדיף מהשאר
אה אבל תמיד שראיתי אותו מדבר אמרתי לעצמי בראש איזו כריזמה יש לבן אדם הזה
עדיף מהשאר
אה אבל תמיד שראיתי אותו מדבר אמרתי לעצמי בראש איזו כריזמה יש לבן אדם הזה
וואלה אנשים לא מבינים שגם אם הוא עשה כמה טעויות ויצא לא בסדר אין אף אחד בעולם הזה שיכול להביא את ישראל למקום טוב יותר
אנונימית
שיש ביטחון
שאין עוד אחד מלבדו הוא ראש הממשלה מאז שאני זוכרת את עצמי
איזה מזל שהוא קיים
עשה דברים טובים, הבעיה שהחסרונות שלו בעיני עולים על זה
באותו הנושא: