5 תשובות
בעד לגור בתל אביב - יש שם הכל (ביחס לדברים שיש בארץ...)
נגד לגור בתל אביב - פקקים, אין חניה, עולה הרבה, והקטע המדכא שזה מישור. איך אפשר לגור במישור?
צפון הכי טוב.
נגד לגור בתל אביב - פקקים, אין חניה, עולה הרבה, והקטע המדכא שזה מישור. איך אפשר לגור במישור?
צפון הכי טוב.
אנונימית
מרכז
בעד- אין ערסים ברמה גבוהה לא משעמם וקרוב לעבודה הרבה פעמים
נגד- עיר יקרה שאף פעם לא שקטה
בעד- אין ערסים ברמה גבוהה לא משעמם וקרוב לעבודה הרבה פעמים
נגד- עיר יקרה שאף פעם לא שקטה
אני רוצה לעבור לת"א התחלתי לעבוד שם והסגנון של הבנים והבנות זוגות והרבה צעירים הדליק אותי
תחבצ בשבת, הכל קרוב, יש לאן לצאת
בעד מלא חתיכים תמיד יש במרכז
ונגד שזה רחוק מכל דבר בעולם
ונגד שזה רחוק מכל דבר בעולם
באותו הנושא: