8 תשובות
חיים רק פעם אחת בסטי
גוו אנונימיי!!
יאללה לך תציע לה אנונימי אתה יכול לעשות את זה..
מקסימום תגיד לא ואז עוד מעט תבין שהיא הפסידה:) (למרות שאני לא מכירה אותך כע?)
מקסימום תגיד לא ואז עוד מעט תבין שהיא הפסידה:) (למרות שאני לא מכירה אותך כע?)
ככה תיפטר לנצח מהשאלה "מה היה קורה אם.." ותישאר בלי חרטות. בהצלחה!! :)
יאללה אנונימי מקסימום היא תגיד לא ותגיד לה "חחחחחחחחח מתיחה"
סתם
אבל רוב הסיכויים שהיא תגיד כן כי אתה מדהים
סתם
אבל רוב הסיכויים שהיא תגיד כן כי אתה מדהים
חוץ מזה אני עשיתי את זה, הוא אמר לא, והכל טוב.
חיים פעם אחת!
ואני יודעת שהשאלה "אבל אם היא/הוא יאמרו לא?"
אז אני אגיד לך מה היה קורה: היא/הוא היה אומרים לא ואז היה קצת מביך,אולי תובך אם תראה אותה/אותו שבוע, וזהו יעבור החיים ממשיכים.
ואני יודעת שהשאלה "אבל אם היא/הוא יאמרו לא?"
אז אני אגיד לך מה היה קורה: היא/הוא היה אומרים לא ואז היה קצת מביך,אולי תובך אם תראה אותה/אותו שבוע, וזהו יעבור החיים ממשיכים.
אנונימית
הזמן קצר
תנצלו אותו עד הסוף
תנצלו אותו עד הסוף
באותו הנושא: