6 תשובות
צריך לשאול את אלוהים
אנונימי
מה? זה ממש לא נכון.
אני אישית לא נמשכת לבנים כאלה בכלל
אני אישית לא נמשכת לבנים כאלה בכלל
גם אני מעדיפה בנים ביישנים ועדינים, לא צריכה מישהו שיוריד לי את הביטחון, זה סתם קשר רעיל.
שואל השאלה:
אוקיי לא *כל* הבנות, אבל כמות מאוד נכבדת כן
אוקיי לא *כל* הבנות, אבל כמות מאוד נכבדת כן
אנונימי
יש המון בנות עם דאדי אישוז (לא שוגר דאדי. ממש בעיות אבא בגלל דברים שהן עברו בילדות מהאבא שלהן) וזה היחס שהמוח התרגל לקבל מגברים (בגלל הדמות האבהית) וזה אוטומטית מה שהן מחפשות ונמשכות אליו. הן לא יודעות מה זה אבא טוב וכשמגיע גבר (לא משנה מה הגיל, יכול להיות גם בגילה) והיא מקבלת ממנו יחס דומה היא ממש נמשכת לשם כי זה מה שמוכר ודוע לה ואפילו נקרא אצלה נורמלי
שאלה טובה זה באמת מעצבן שאני הייתי בקטע עם מישהי היא חשבה שאני יהיה כזה לא יודע למה אבל שהראתי את האופי שלי זה ממש הוריד לה כי כל החברות שלה היו עם ערסים כאלה שהתנהגו אליהם חרא ונגעו בהם כל שנייה ואני כאילו סך הכל רציתי מישהי לדבר איתה ושהיא איתי וכאילו שנאהב אחד את השני ולא נעשה שטויות שיהרסו את הקשר
אנונימי
באותו הנושא: