5 תשובות
תדברי איתם על זה ותסבירי להם
אני חושבת שעדיף לך לחכות עם זה.
לפעמים שם נדיר הוא דווקא ייחודי ולא 'מוזר'
אל תתיחסי למי שאומר לך שזה מוזר רק בגלל שקוראים לו בשם חרוש.
להורים שלך היתה סיבה למה הם בחרו דווקא בשם הזה, את יכולה לשאול אותם למה..
לפעמים שם נדיר הוא דווקא ייחודי ולא 'מוזר'
אל תתיחסי למי שאומר לך שזה מוזר רק בגלל שקוראים לו בשם חרוש.
להורים שלך היתה סיבה למה הם בחרו דווקא בשם הזה, את יכולה לשאול אותם למה..
סליחה על החטטנות ואת לא חייבת לענות לי אבל איך קוראים לך?
ולגבי השאלה שלך תדברי איתם על מה שאת מרגישה ומה מפריע לך בשם ומה הם מציעים לעשות ואם את עדיין מרגישה לא בסדר רק שתדעי שיש מישהי שההורים שלה והבת שלהם רצו בן ויצא בת אז הם קראו לה אכזבה(סיפור אמיתי)
ולגבי השאלה שלך תדברי איתם על מה שאת מרגישה ומה מפריע לך בשם ומה הם מציעים לעשות ואם את עדיין מרגישה לא בסדר רק שתדעי שיש מישהי שההורים שלה והבת שלהם רצו בן ויצא בת אז הם קראו לה אכזבה(סיפור אמיתי)
שואל השאלה:
^זה שם שלא הרבה מכירים אז אני מעדיפה שלא ויש לי פה חברים בסטיפס
^זה שם שלא הרבה מכירים אז אני מעדיפה שלא ויש לי פה חברים בסטיפס
אנונימית
^מה שנוח לך
אם את רוצה את יכולה לכתוב לי בפרטי
אם את רוצה את יכולה לכתוב לי בפרטי
באותו הנושא: