12 תשובות
אחרי הנשיקה הראשונה שלי זה היה כזה
"יאללה, נדבר"
-" נדבר, ביי"
"ביוש"
"יאללה, נדבר"
-" נדבר, ביי"
"ביוש"
אנונימי
אגב לא דיברנו מאז ._.
אנונימי
לא אומרים כלום פשוט המבט מסביר הכל, האדם הנכון זה מישהו שהרגשות שלכם הדדיים ככה החוויה יותר עוצמתית (מנסיון)
שואל השאלה:
אני מרגישה רע שצחקתי
אני מרגישה רע שצחקתי
אנונימית
לא לא אל תרגישי רע זה פשוט הגיע ממבוכה זה נורמלי , רק איך הוא הגיב לזה שצחקת?
היא נראה לי צחקה ממני או ממך
לא מהנשיקה שלה כי היא לא התנשקה עדיין
לא מהנשיקה שלה כי היא לא התנשקה עדיין
אנונימי
אה
שואל השאלה:
לול
לול
אנונימית
חח הבנתי לא נכון
שואל השאלה:
זה בסדר, צריך שיהיה בסטיפס אפשרות לענות לאנשים בניפרד
זה בסדר, צריך שיהיה בסטיפס אפשרות לענות לאנשים בניפרד
אנונימית
כן או לתייג
אנונימי
שואל השאלה:
כןן
כןן
אנונימית
באותו הנושא: