18 תשובות
את לא יהודיה
את מעורבבת
אבל אם את כן אז את במושג שנחשב אירואסייאתית
את חלק מהאמא חלק מהאבא חצי חצי
אבל ביהדות הולכים לפי האמא אז את לא יהודיה זה לא קשור מי מה כמה
קודם כל את לא יהודיה אז הנושא של העדות לא רלוונטי. את חצי קווקזית חצי מולדבית
שואל השאלה:
אבל עשיתי בת מצווה ואף פעם לא טבלו אותי או משהו
אנונימית
זה לא קשור אם לא עשית גיור את לא נחשבת כיהודיה. יהודי זה אחד שנולד לאם יהודיה
אבל אם אמא שלך לא יהודיה אז גם את לא...
את לא יהודייה, בצהל את יכולה לעבור גיור
ואת נחשבת אשכנזייה אם היית יהודייה
שואל השאלה:
הו, אבוי אז כל חיי חייתי בשקר
סעמק אני גם שמרתי כשרות ודברים כאלה בגלל הדת
אנונימית
אבל אם עברת גיור את יהודיה,אמנם לא בדם או וואטאבר,אבל את כן "תהפכי" ליהודיה.
ואם את מאמינה באלוהים (אפילו אם את חושבת שאת לא יהודיה) את עדיין צריכה לקיים מצוות,ואל תחשבי על כל הזמן הזה ששמרת כשרות כ"בזבוז זמן".
ואם לא היית מאמינה כל הזמן הזה,זה היה פחות "נורא".
אבל בכל זאת,שוב,את לא צריכה לחשוב על מצוות דת כ"בזבוז זמן",את חשבת שהיית יהודיה וקיימת מצוות,ועכשיו את בוחרת אם להמשיך לשמור כשרות או לא,זהו.
לא נכון, לאנשים שהם לא יהודיים *אסור* לקיים מצוות.
אפילו אנשים שבתהליך גיור חייבים לחלל שבת כדי שיוכלו לעבור גיור בהצלחה.
שואל השאלה:
אני כן מאמינה בדת ומאוד אוהבת אותה גם פשוט מאוד מבאס עכשיו לגלות פתאום שאני לא יהודיה, הייתי גם מאוד גאה בהיותי "יהודיה" אז עכשיו לגלות שלא מאוד מביך.
אנונימית
אם זה חשוב לך תעשי גיור. אבל אם את מרגישה יהודיה בנפש זה מה שחשוב3>
אנשים שגדלו כיהודים ורוצים לעבור גיור הגיור שלהם יותר מהיר וקל אז בהצלחה לך
בחיים לא שמעתי את המילים האלה
אנונימית
זה לא משנה אם אמא שלך יהודיה או לא, דת זה משהו שבני אדם המציאו, אין הבדל בין נוצרי למוסלמי. בן אדם מוסלמי יכול להגיד שהוא יהודי ולא יהיה אפשר לדעת שהוא לא יהודי, למה? כי אין הבדל, כולם בני אדם ומה שיגידו לך על "נשמה" זה בולשיט. את יכולה להחשיב את עצמך ליהודיה וזהו זה, חתונה תעשי בקפריסין. חוץ מזה יש לך די אן אי יהודי, בסופו של דבר חלק נכבד מאבותיך באו משבט יהודה.
אנונימי
שניהם אני חושב (את לא יהודיה לפי היהדות את יכולה להתגייר זה ממש חשוב לך)