11 תשובות
שואל השאלה:
^^לא למה שאני אשים דגל ישראל אני ארגיש כמו הפרחות האלה עם הפסוק תנך מנוקד בביו
^^לא למה שאני אשים דגל ישראל אני ארגיש כמו הפרחות האלה עם הפסוק תנך מנוקד בביו
חחחיחחחעח
אצלי זה הודים
שואל השאלה:
^גם וגם
^גם וגם
כי הם ערבים.
הם מחפשים בנות ישראליות (בעיקר ילדות ונערות) כדי להטריד או להתחרמן עליהן
הם מחפשים בנות ישראליות (בעיקר ילדות ונערות) כדי להטריד או להתחרמן עליהן
אנונימית
אתה יכול לחסום את זה שלא יישלחו לך...
לא זוכר איך אבל עשיתי את זה ואז שקט
אצלי זה כל מיני עמודים של פרסומות
בגלל זה שמתי פרופיל פרטי
בגלל זה שמתי פרופיל פרטי
תנסי לשים דגל ישראל בביו ותראי איך בקושי שולחים לך
לא,גם לי
וואי הלוואי עלי, אצלי רק אחמדים
באותו הנושא: