8 תשובות
אלי אקספרס/אמזון
^זה לא מקורי. בארץ זה באיזור ה60 לרגיל ו100 למיוחד
(מקווה שהתכוונת לבובות פופ)
(מקווה שהתכוונת לבובות פופ)
יש לי מקוריים מאמזון שעלו הרבה פחות מבארץ
אמזון כן אבל זה יקר יותר
שואל השאלה:
אבל באמזון יש תמיד משלוח שעולה הרבה יותר מהמוצר
אבל באמזון יש תמיד משלוח שעולה הרבה יותר מהמוצר
אז אני אומרת לך שקניתי שם בפחות..
אז תקני בארץ, גם בצומת ספרים יש
אמזון
באותו הנושא: