4 תשובות
כנראה נשבר
שואל השאלה:
אני צריכה לכתוב ואני באמצע החוג
אני צריכה לכתוב ואני באמצע החוג
אז תשתמשי בו
את יכולה להקליד דרך המסך, אמורה להיות לך תוכנה למקלדת
באותו הנושא: